Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
×

Błąd

[SIGPLUS_EXCEPTION_DOWNLOAD_ACCESS] The image is not available for download; you lack access permissions or the image no longer exists.

Ciało ludzkie było przedstawiane w rzeźbach, rysunkach, malarstwie we wszystkich epokach rozwoju kultury. W renesansie studiowanie ciała ludzkiego zostało oparte na czysto naukowych podstawach – poznawaniu anatomii. W tym celu malarze i rzeźbiarze potajemnie dokonywali sekcji zwłok i w ten sposób uczyli się budowy anatomicznej, struktury kości, mięśni i tkanki tłuszczowej.

Ponieważ akt jest jednym z najważniejszych i najczęściej występujących tematów w historii sztuki, dlatego też szczególne ma znaczenie  dla naszej praktyki rysunku i malarstwa.

Jest to ogromne ważne artystyczne wyzwanie.

Na brystolu formatu 100/70 powstał rysunek przedstawiający nagą postać.

Perfekcję osiągamy poprzez długie i dogłębne studiowanie anatomii ludzkiej. Tak jak w każdej technice doświadczenie jest najlepszym sposobem na otrzymanie doskonałych rezultatów. Najpierw wykonujemy szybki szkic, zaznaczamy proporcje, wyznaczmy kierunki, sprawdzamy kompozycję, rozmieszczamy postać w całości na brystolu, rysujemy dużą postać, zajmującą całą powierzchnię. Następnie studiujemy anatomię, muskulaturę, którą będziemy przedstawiać za pomocą światłocienia.

facebooklogo pn

Instagram tablicalogo bip

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Deklaracja dostępności.